Politirapporten
En 32-årig mand fra Næstved anmeldte, at der befandt sig en mand på Sydmotorvejen, som cyklede i nødsporet, hvilket er både farligt og ulovligt. En patrulje fik kort tid efter kontakt til manden, der er 40 år og fra Herfølge. Han blev sigtet for overtrædelse af færdselsloven og kom væk fra motorvejen. Sagen afgøres på et senere tidspunkt.

























