Vil du være en del af et fantastisk HR&Løn-team? Og kan du se dig selv i rollen som HR-medarbejder for en spændende arbejdsplads i rivende udvikling?

HR- og Lønfunktionen på Zealand – Sjællands Erhvervsakademi – arbejder for at understøtte ledelse og medarbejdere, samt sikre en sikker drift af deres HR- og Lønprocesser. Som ny medarbejder på Zealand vil du hurtigt opdage, at der er kort vej fra tanke til handling, og at der er rummelighed og imødekommenhed i forhold til udvikling og løbende forbedringer.

I Zealands HR- og lønafdeling er de fem kollegaer, der står klar til at byde dig velkommen på holdet.

Du vil bl.a. komme til at beskæftige dig med:

• udarbejdelse af ansættelseskontrakter til medarbejdere på flere forskellige overenskomster

• administrative opgaver i forbindelse med rekruttering, fastholdelse og fratrædelser mv.

• indberetning og kontrol af lønoplysninger i lønsystemet

• behandling af blanketter i blanketflow

• rådgivning af ledere og medarbejdere i personaleadministrative forhold

• administrative opgaver i forbindelse med lektorkvalificering for undervisere

• registrering og vedligeholdelse af data i vores personalesystem – Innomate HR

• løbende udarbejdelse af nøgletal inden for HR og løn

• diverse ad hoc opgaver.

Læs mere om jobbet her. Ansøgningsfrist: 14. august 2024

Foto: ABW