Det er ikke så få krav, der både kvalitets- og miljømæssigt stilles til de rengøringsfirmaer, der er på markedet i dag. Det er der gode grunde til, for det er naturligvis ikke uvæsentligt, hvem der kommer i hjemmet hos en privatkunde og hvem, der sørger for, at der er gjort skinnende rent i en erhvervsvirksomhed eller i et kontormiljø.

Camilla Wichmann Petersen, som leder CWP Rengøring & Service i Borup, har derfor stort fokus på det personlige kendskab til sine kunder, før en aftale om rengøring indgås. Der er hos alle kunder – både private og i erhvervslivet – specielle forhold, der nødvendigvis skal tages hensyn til og personlige forhold, som kan være helt afgørende for, om kunden bliver tilfreds og trygt kan anbefale Camillas rengøringsfirma til andre.

Der kræses for detaljerne
Derfor er det Camillas mål, at der kan meldes tilbage om både tryghed og tilfredshed hver eneste gang, kunderne har haft besøg af CWP Rengøring & Service. For Camilla er dialogen om den måde som kunderne ønsker rengøringen foretaget på uhyre vigtig. Både dialogen og rengøringsmidlerne skal fungere og være bæredygtige. Og dialogen foregår både, når der indgås en aftale om rengøring og i hverdagen, hvor Camilla personligt følger op på, om hendes kunder er tilfredse, og om rengøringen hos dem lever op til forventningerne.

CWP Rengøring og Service tilbyder rengøring på flere niveauer både til private og til erhvervskunder. Den måde, du som kunde ønsker rengøringen fortaget på, kan for eksempel være rengøringen med den daglige eller ugentlige gennemgang, som ikke kræver af dig, at hjemmet eller kontoret er helt ryddet. Næste niveau kan være de jævnlige og lidt mere dybdegående rengøringer, hvor der efter aftale er mulighed for rengøringspersonalet at gå lidt mere grundigt til værks. Her arbejder rengøringspersonalet når lokalerne er tomme, og endelig kan der udføres den helt store og grundig omgang, når du synes, at nu er det tid igen til hovedrengøring.

Vil du vide mere, så læs videre her. 

ABW