Snart starter MAPS – Museum of Art in Public Spaces sæsonen og fejrer åbningen af sidste etape af The Story of Public Art med et smugkig på kommende udstillinger, nye traditioner og arrangementer i den nye sæson. Glæd dig til kunst, musik, bobler og godt selskab.
Det sker torsdag den 9. oktober kl. 16.30–19.00 hos MAPS på Nørregade 29,
Program
16.30 – Skål! Der bydes på bobler
17.00 – Museumsdirektør Malene Natascha Ratcliffe giver et smugkig på den kommende sæson
Derefter kan du opleve The Story of Public Art, musik, snacks og god stemning
19.00 – Tak for i dag
Der er gratis adgang for alle – årskort kan købes til halv pris på dagen.





